Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si SC PERSONALLY ME BIJUTERII SRL (personallyme.ro) sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
CONDITII DE RETURNARE
Clientii pot solicita returnarea unui produs in termen de 14 zile din momentul intrarii in posesie fizica a bunurilor achizitionate.
Orice problema trebuie semnalata in maximum 24 de ore de la primirea bijuteriei. Va asiguram de tot suportul nostru si de toata bunavointa pentru a fi complet multumit de achizitia facuta!
Produsele nu se pot reurna prin Posta Romana.
Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: ''Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.''
Produsele care sunt realizate corect, conform specificatiilor clientului (transmise in comanda si confirmate ulterior impreuna cu un consilier de vanzari) nu pot fi returnate.
Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) - "Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: [...] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar [...]."
Stim cat de importanta este aceasta bijuterie pentru dumneavoastra, de aceea este lucrata cu maxima atentie si este verificata de doua ori inainte de livrare.
Pentru ca satisfactia dumneavoastra fata de achizitia facuta se afla pe primul plan, va asiguram de toata bunavointa pentru a fi complet multumit!
De aceea, in cazul in primiti produsul personalizat care nu corespunde cu cerintele de personalizare, va punem la dispozitie doua posibilitati de remediere:
- Daca greseala ne apartine, o vom remedia si va vom trimite bijuteria cat de repede posibil, suportand totodata si costul de transport, atat la preluarea bijuteriei (de refacut) de la adresa dumneavoastra, cat si la expedierea catre dumneavoastra.
- Daca alegeti varianta de a returna produsul*/ **, SC PERSONALLY ME BIJUTERII SRL va va restitui contravaloarea acestuia, suportand totodata costul transportului produsului achizitionat, prin curier pana la sediul nostru.
* Returul va fi acceptat doar daca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara urme de uzura sau rupturi si este complet, cu toate accesoriile din componenta
**In cazul in care dvs solicitati returnarea unui produs (in termenul legal), se vor returna si cadourile primite din partea Personally Me (promotii etc)
In cazul in care problema nu poate fi remediata si produsul trebuie returnat catre noi, contravaloarea produsului va fi rambursata in termen de 14 zile de la data in care produsul este receptionat fizic de catre SC PERSONALLY ME BIJUTERII SRL. In momentul predarii produsului catre firma de curierat, acesta trebuie impachetat corespunzator, in cutia de bijuterii primita, introdusa intr-un ambalaj cu protectie, pentru prevenirea deteriorarii in timpul transportului. Personally Me isi rezerva dreptul de a va trimite inapoi produsul, costul pentru transport fiind suportat de catre dumneavoastra, daca acesta nu indeplineste cu exactitate conditiile de returnare, rezervandu-ne dreptul de a nu rambursa contravaloarea produsului returnat in acest caz.
Daca alegeti returnarea produsului din ratiuni independente de noi, dvs veti suporta intreaga valoare a transportului - valoarea insumata atat pentru tur, cat si pentru retur.
De asemenea, daca livrarea produsului se realizeaza in zona 2, conform grilei de tarifare practicata de transportatorul prin care efectuam livrarile, dvs veti achita pretul intreg de transport aferent zonei alocate.
Solicitarea de returnare va cadea in sarcina dvs cu firma de curierat agreata.
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
- pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
- pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar*.
*Va rugam sa ne comunicați pe e-mail: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele intreg al titularului cardului.
In cazul indeplinirii conditiilor de retur, vom returna contravaloarea produselor, inclusiv taxa de transport achitata.
In cazul in care au fost comandate mai multe produse, iar returul nu se efectueaza pentru toate, se va restitui doar contravaloarea produsului/ produselor returnate, fara costul transportului.
COSTURI DE RETURNARE
Intrucat produsele pot fi returnate doar in cazul in care nu au fost respectate cerintele de personalizare confirmate impreuna cu agentul de vanzari, in urma comunicarii intentiei de returnare si a confirmarii de catre consilierii nostri de vanzari, vom face o solicitare de ridicare de la adresa comunicata, costurile de transport fiind suportate de Personally ME, atat la preluarea coletului, cat si la expedierea produsului refacut.
Daca se doreste expedierea catre PERSONALLY ME BIJUTERII SRL prin intermediul altui curier agreat – in afara de UrgentCargus, costurile de transport vor fi suportate de dumneavoastra.
Pentru schimbare șnur brățară sau colier, Personally ME vă oferă manopera Gratuit, dar în sarcina dvs cade plata transportului tur-retur la prețurile preferențiale asigurate de colaboratorii noștri și, eventual, componentele bijuteriei care trebuie schimbate. Prețul final va fi stabilit telefonic cu unul dintre agenții noștri.
Adresa la care ne puteti trimite produsele returnate:
SC PERSONALLY ME BIJUTERII SRL
Bd. I. C. Bratianu nr. 24, cladirea Institutul de Proiectari Arges, et.3, cam.3, Pitesti, jud. Arges
***
Pentru a evita orice neintelegeri este foarte important sa CITITI CU ATENTIE toate informatiile despre produs, dimensiuni si alte detalii si sa completati cat mai atent detaliile pentru personalizare. Orice nelamuriri aveti, va rugam sa ne contactati inainte de a plasa o comanda.
Administratorul SC PERSONALLY ME BIJUTERII SRL (personallyme.ro) face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare). Atentie: fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard. Nuantele si intensitatea obiectelor pot diferi in realitate, in functie de setarile dispozitivului dvs, culoarea ramane insa aceeasi (ex: negru, rosu, maro etc)
***
RECOMANDARI PENTRU INTRETINEREA SI PREVENIREA OXIDARII ARGINTULUI
Bijuteriile SC PERSONALLY ME BIJUTERII SRL sunt din argint de cea mai buna calitate si sunt verificate si marcate ANPC. Cu toate acestea, ele pot oxida la un moment dat. Oxidarea argintului este un proces pe care noi nu il putem preveni, dar va putem oferi sfaturi pretioase pentru ca voi sa va bucurati cat mai mult de ele!
Asadar ingrijirea si curatarea argintului este un gest firesc si necesar pentru a le reda luciul si frumusetea.
Cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le stiti:
- Chiar daca purtati mai multe bijuterii din argint, este posibil ca doar unele dintre ele sa oxideze Indiferent daca sunt purtate sau nu, bijuteriile din argint pot oxida la fel de usor
- Vara, argintul poate avea nevoie de ingrijire speciala din cauza umiditatii si a reactiilor chimice produse la nivelul pielii din cauza temperaturilor ridicate
Cele mai importante sfaturi:
- In cazul in care bijuteria oxideaza, folositi o laveta speciala pentru curatarea argintului
- Pastrati bijuteriile din argint in pungute ziplock din care sa scoateti bine aerul
- Feriti bijuteriile de compusii chimici din parfum, creme sau produsele de machiaj